Valborg!

Hej sötnosar ;*
Jag ska snart ut en sväng med Emmy och Lisa. Vi ska dra till vårat place - Willys! Hahah.
Vad gjorde ni igår då? På valborg?
Själv gick jag runt en sväng på stan till klockan slog tio. Då drog Jag, Emmy & Lisa till stadt för att lyssna på musik och ha kul. Drogfritt. Veronica Maggio spelade. Men jag tyckte inte att hon var så bra. Hennes röst var bra, men hennes låtar var alldeles för deprimerande. Men förbanden var skitbra!
Jag och mina polare dansade till svetten rann. Jag har aldrig svettats från pannan förut, men igår gjorde jag det.
Sen när vi skulle dra var mina ben helt spaghetti och jag kunde knappt gå. Höll på att ramla flera gånger.
Men majbrasan var fin. har aldrig tänkt på hur fint det kan vara med en eld, hahah.
Jag såg bara lite av fyrve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0