SPEEDWAY! GO VÄSTERVIK!

Hej!
Jag var på speedway idag.
Västervik vs. Indianerna. Vi vann såklart ;) GO VÄSTERVIK!
Jag å mina polare stod och hejade på som bara den. Jag hade fan glömt hur kul det var att kolla påt live.
Jag gick inget förra året eftersom jag inte har lust att betala 60 (?) spänn varje gång.
Idag var det gratis och grymt kul. Fått reda på att det är gratis om man är mella 15 och 17 år och har leg.
Snacka om att jag vet exakt vad jag ska göra varannan tisdag framöver.
Och sen så var det ju en viss speedwayförare som jag och mina polare blev lite småkära i (A)
Synd att mitt hår inte såg bra ut. Luggen delade sig hela tiden. Katastrof.

Men nu måste jag sova! Har sovit dåligt hela veckan. Så jag måste få min skönhetssömn på 8 timmar nu.
God natt!

- Speedwayflikkan med fräknar ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0