Snabbt inlägg

Asså ursäkta.. Men jag bara måste skriva det här.
Tjejer med massor av brunkräm, foundation och puder i ansiktet så de blir alldeles bruna och sedan rosa läppstift är det fulaste jag vet. Jag fattar inte att de gör så. Det ser så hemskt ut. Och särskilt om de sedan har platinablont hår. Usch, fy och blä!

Var förövrigt hos en polare och tittade på DET med flikkorna. Vi skrek som fan i början, men sedan var den bara lame. Hennes brorsa bankade i dörren och skrek åt oss att hålla käften. Det tyckte jag var lite småkul med tanke på hur hög bas han hade på. Dubbelmoral, hahah.

Anyway. Jag ska sova nu! Jag har orientering i två timmar imorgon och sedan är det teater efter det. Jag längtar inte!

Ps. Biologin gick ganska okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0