Shopping, tack!

JAG FICK MVG PÅ ENGELSKA ÄP:N! :)
Okej då.. MVG-, men whatevah!

Just nu känner jag att jag vill åka någonstans och shoppa. Helst Linköping eller Sthlm. Men det  blir inget förrän den 9 Juni då jag åker till Sthlm med min klass och min polare Idas klass. Då ska jag köpa avslutningsklänning och mycket mer! Så jag har 400 kronor sparade. Hinner få ungefär 600 till. Och sedan fyller jag ju år den 5 Juni, å då önskar jag mig pengar och en bok bara. Så jag kanske har massor med Cash ;) Jag längtar så!

Shoppinglista:
Avslutningsklänning + kunna ha vardagligt.
Annan klänning
2 överdragströjor (Hoodies, koftor å sånt)
Röda converse
Jeans!
En snygg, enkel t-shirt

Ge mig gärna tips på annat snyggt! Cuz me want!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0