Plugg+stress = :(

Vi har fått en ny kille i vår klass. Han hinner bara gå i drygt en månad. Lite onödigt :S
Han gick i samma klass som mig i femman. Han var helt störd och creepy då.
Tror inte att han förändrats så mycket, tyvärr.

I alla fall så ska teknikarbetet lämnas in imorgon. Måste bara gör klart MASSOR av ritningar.
Teknik är mitt sämsta ämne och jag tycker seriöst att det kan flyga åt helvete.
Det är kanske kul, men jag är inte bra på att göra ritningar över hur en generator ser ut. Och jag kan inte rita hus.
Usch, fy och blä!

Nästa vecka är det ÄP i biologi. Det är första gången så vi blir deras små labbråttor.
Jag kommer sitta hemma och plugga på så mycket om djur och människokroppen jag kan.
Hoppas det går bra. Jag har även en mattedel kvar och ÄP i franska kvar.
Plugga plugga!

Förra året var jag så stressad vid den här tiden att jag fick min magkatarr. Och jag är nästan säker på att den kommer komma igen. Vi har så mycket att göra just nu.

Nej, nu ska jag fortsätta med mina ritningar.
Ha det bäst!
För det kommer inte jag,
- Flikkan med fräknar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0