Nighty night!

Jag borde sova nu. Ska göra det snart. Ville bara lägga upp ett inlägg :)
Kollat runt på lite olika bloggar idag. Fått nya favoriter.
Och jag måste säga att jag är avundsjuk på alla asiater (kina/japan/thai m.m.), jag totalt älskar ert utseende.
Får väl skryta med att min pappa är finsk då, hahah.

Tvättade nyss bort mitt nagellack med sån där nagellacks remover grejs. Och nu har lukten fastnat i näsan :S
Ska ta och sniffa på lite kaffe.

Imorgon drar jag till stan med Mizzie och Lisa! Emmy är fortfarande i gbg. Får se om jag köper något. Inte så troligt. Jag ska ta ut 500 och spara dem till sthlm. Har ca 1200 då... än så länge ;)
Hinner ju fylla år! Bara två veckor kvar!

Sov så sött nu!
- Flikkan med fräknar

Kommentarer
Postat av: Mizzie

hhahahaha, I know that I'm hot <333



Heheheh



Du glömde Lollo?! ^^



- Kram

2009-05-22 @ 11:44:51
URL: http://mizzie.blogg.se/
Postat av: Flikkan med fräknar

Oj, hoppsan då ;P

Men det visste jag ju inte då ^^

2009-05-23 @ 00:36:03
URL: http://flikkanmedfraknar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0