Livet är inte en dans på rosor

Ibland vet man inte om man ska skratta eller gråta, right?
Just nu känner jag bara för att gråta.
Det känns som allt går fel.
Jag är trött hela tiden, jag sover inte bra.
Jag känner mig stressad i skolan, har massor på gång.
Vill bara leva livet och ha kul med mina vänner
Men det där dåliga finns alltid
Även om jag försöker gömma det bakom en mur av leenden
Franska nationella gick skit. Jag fick total blackout.
Massor av arbeten ska in på måndag och jag vet i fan hur jag ska kunna få ihop 4-5 sidor när jag knappt får ihop det till två.


Det är inte lika lätt att vara positiv på insidan som på utsidan.
-Flikkan med fräknar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0