Kommentera som *** nu!

Okej. Min blogg är inte så jävla intressant va?
Hmm. Vad kan det bero på? Att jag mest skriver om min vardag? Att jag lägger upp för få bilder?
Berätta vad ni vill att jag ska skriva! Jag har inte bestämt mig för ett speciellt ämne än.

Det här har hänt idag:
- Teaterträning. : Den gick bra. Får mkt beröm ;)
- Biologi nationella. : Gick väl sådär. Får väl inget MVG direkt.
- Oväder. : Jag satt och flätade mina gardiner medan jag tittade ut på regnet och blixtarna. Lyssnade på den härliga åskan ;P
- Var på Willys. : Med Mizzie, Lisa och Emmy.
- ''Bråkade m. Emmy. : Vet inte om jag ska kalla det bråk. Men hon blev sur och stack.
- Hade trevligt m. Lisa och MIzzie. : Vi fixade håret lite flummigt och kollade in lite boyz på bdb ^^

Aja. Berätta seriöst vad ni vill höra! Mode? Mina innersta tankar? Ni får jättegärna ställa mig frågor om vad som helst. Eller... Ja, nästan vad som helst!

- Flikkan med fräknar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0