Killar, killar, killar..

Hur skulle er drömkille se ut/vara?
Jag är osäker. Har inte riktigt hittat min ''stil'' än, om jag säger så.
Vet bara att jag oftast tänder på brunetter, hahah.
Men det viktigaste jag skulle tycka var i förhållandet är humor och tillit.
Och en kille som är för på är bara irriterande. Min kompis Emmy har blivit utsatt för det ett flertal gånger.
Men samtidigt vill man ju inte ha någon som knappt bryr sig. Eller hur?

Snackade med Mizzie, Emmy och Lisa om killar förut. Vi hade en del roliga teorier om olika saker ;P
Förra året lovade jag, Mizzie och Emmy varandra att till Vis(festivalen) så skulle vi ha var sin pojkvän.
Hahah. Idiotsikt. Man vet aldrig vad som kan hända, därför är livet och kärlek underbart. Kanske jag träffar Mr. Right innan Juli. Men skulle inte tro det, himlen är inte så blå för mig på den fronten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0