Glamour, sömn och Morfar.

Mamma är medlem på La redoute och får just nu Glamour tidningen gratis. Jag har suttit lite idag och kollat i de vi fått. Och jag diggar tidningen! Läste mitt horoskop också och blev helt paff när det stämde. Ibland gör det ju det, ibland inte.

Idag har jag inte gjort så mycket. Jag har varit i skolan, ute & handlat med mamma, kollat lite på hockey och så somnade jag när jag skulle vara med Emmy! Inte bra. Vaknade upp vid nio och insåg att jag skulle ringt Emmy för två timmar sedan. Men hon fick trösta sig med pizza, hahah.

Imorgon ska jag hem till Divie och på söndag ska jag till min morfar. Tycker synd om honom. Han är gammal, ensam och deprimerad. Han säger hela tiden att han kommer dö och hoppas att han gör det snart. Oh shit, känner att tårarna är på väg nu. Jag är inte så jättenära morfar, men han är snäll och han får mamma att bli glad. Så det är ju inte så kul att höra. Men å andra sidan så ska vi ju inte vara själviska och be honom stanna kvar bara för vår skull. Jag antar att han saknar mormor, Gullan och att kunna röra sig fritt. Vad han än väljer så accepterar jag det. Hoppas han stannar till min födelsedag bara, så han kan komma hit och njuta av sommaren ute en stund.

- Flikkan med fräknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0