Glad - Sur - Glad!

Hej svejs!
Vad gör ni idag då?
Jag ska snart ut (om ca 20 min) med några polare. Vi har ju Nationella i biologi imorgon (FAAAN!).
Den är ganska lång så vi ska köpa lite godis till att ha då ^^
Idag har jag inte gjort så mycket. Emmy förstörde mitt glada morgon humör.
Hon sa att jag såg sur ut och massa. Jag blev det sen, men jag var inte det innan x]

Alla mina kompisar tycker att jag börjar bli lite självgo´. Men det är väl bara bra. Med tanke på vad jag tyckt om mig själv innan. Såg på filmen Angus, thongs and perfect snogging igår. Den var bra. Jag blev kär i två killar, hahah. Synd att man inte kan hitta dem i verkligheten. Jag orkar inte leka kurragömma längre.

Nej nu ska jag fixa mig i ordning!
Puss å hej!
- Flikkan med fräknar

Ps. Nu är jag glad igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0