*Yawn*

Go´ kväll!
Ska snart gå å sova! :)
Tänkte bara skriva av mig lite innan. Var nyss på Willys med mamma. En av hennes kompisar från när hon gick i skolan kom fram och hälsade på oss. Och sen tittar hon på mig och ger mig värsta smilet.
''Men herregud! Är det här din dotter?" frågar hon mamma.
"Ja, min yngsta", svarar hon. Jag har en storasyster, Becca btw ^^
"Men gud vad söt hon är!" Hahah. Alltid lika roligt att få komplimanger :)

Just nu sitter jag och dricker powerking (<3) och läser några bloggar.
Vilka? Jag läser Kenzas blogg, Tyra Sjöstedts, Mizzies och många fler! ^^
Det är kul att läsa och få lite inspiration.
Anyways. Ska inte babbla i oändlighet.

Bon nuit! (-_-) <(ZzzZzzZzz)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0