Whut the... Aliens? Magic? You're nuts! O.o

Hej, hej
Idag har jag tänkt mycket. MYCKET! Önskar att jag kunde spela in mina tankar.. En del är faktiskt rätt bra ;P
Började redan när jag vaknade. Såklart, alla tänker ju hela tiden... Men jag menar inte så. Jag började ställa mig själv frågor. Konstiga frågor. En del svar är och var ju helt självklara, andra kunde jag inte svara på alls.
Jag kan ju säga att jag har många, olika och konstiga intressen, Hahah. Okej, tänk inte snuskigt nu -.-'
Jag älskar att läsa om historia, rymden, stjärnor och planeter, världen, konstiga platser, spöken och andar, hemsökta hus, magi, magiska platser. Ja, konstiga 'ovanliga' saker. Har svårt att formulera mig här.
Igår/idag satt jag uppe till över 03:00 och läste om Anne Boelyn. I förrgår läste jag om Guy Fawkes. Men det är kul. Läste lite om Bermuda trianglen också tror jag.
Jag tänkte att eftersom jag inte, just nu, har så mycket att skriva om så tänkte jag slänga in några sådana inlägg också. Fakta om saker jag tycker är intressant. Vi får se om jag hittar något ikväll. Det är oftast på kvällarna mina tankar vandrar iväg till dessa mystiska sagor ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0