Vad skulle ni ha gjort? O.o

Vi kollade som sagt på en skräckfilm. Promnight. Någon som sett den? Den var rätt så hyfsad. Var inte så jätteläskig, men jag satt ändå och gömde mig under en filt.

På vägen hem så började jag, Emmy och Louise snacka om vad vi skulle göra under olika situationer med pistoler och sånt inblandat. Resultaten blev ju inte de bästa.
1. Om det varit hemma så har jag redan massa gömställen sen jag var liten. Var värsta proffset på kurragömma ;O Hade försökt ringa 112 under alla tillfällen oavsett om jag lyckats snacka med dem eller inte. Skulle nog försökt ange adressen.
2. Om det hade varit utomhus hade jag antagligen sprungit iväg. Helst in i en skog om det funnits en i närheten.
3. Om det varit i skolan skulle jag varit helt paralyserad först. Om personen börjat skjuta mot folk hade jag lagt mig på golvet, dragit ned mina polare och låtsas vara död.
Men det här är så svårt. Man kan ju inte veta om man verkligen gjort så här, men jag gissar på det. Det är inget roligt att tänka på, men det är ju alltid bra med reserplaner. Vad hade ni gjort?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0