=D

Hej folk!


Jag har bestämt mig för att anta en utmaning! Jag har typ väldiga humörsvängningar. Har lyckats få ner dem lite tack vare att lärarna klagade så mycket på det och sänkte mitt betyg p.g.a mitt humör.
Jag kan t.ex. sitta och vara skitglad och helt plötsligt, på bara någon sekund, blir jag skit deprimerad och sitter och bara stirrar ut i rymden. Och då pratar jag knappt. Sen så har jag på senaste tiden haft så mycket negativt runt om mig - skittråkigt.
Så jag har bestämt mig för att vara skitglad, skämta mycket och se på saker så positivt som möjligt. Började i söndags. Polarna har redan märkt skillnad för jag går runt å drar massa roliga och knäppa kommentarer hela tiden, ler och ser allmänt glad ut. Och det smittar av sig på mina vänner! Det är ju också skitbra!

SO LETS GO AND SMILE! =D        

                                                                                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0