It has been a good day!

Nu är jag hemma!
Var som sagt nere på stan med Emmy & Mizzie. Det har varit ungefär 8 grader idag och solen har skinit som faen! Men det blåste tyvärr en hel del och det var kallt i luften. Men jag klarade mig ändå med en kofta och vårjackan!

Jag köpte en spegel på Åhlens för 70 spänn (tror jag). Ett par solbrills på Lindex för 70 spänn. Det är med leopardfläckar på. Emmy tyckte att jag passade i dem och jag har inga andra, så det blidde att köpa! Och så en gul och en röd ögonskugga för 40 kronor styck på Parelle. Har letat efter ett par bra och billiga ögonskuggor i de färgerna i flera månader nu. Perfa!
 Och det här är min outfit! Ett vitt linne från ellos (ca 50:-), en väst från h&m (ca 200:-) och ett par byxor jag köpte på bikbok i sommras. Jag tror brallorna kostade runt 500. Blir min outfit imorgon med.

Ska göra det sista i biologin nu! Måste ju lämna in det imorgon. Det går faktiskt ganska bra, men nu har jag fastnat på ett ställe. Not good.

Ha det bäst!
- Flikkan med fräknar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0