Thailand och sommar


Jag sitter och tittar på bilder på Thailand. Har aldrig varit där, men jag vill sjukt gärna åka dit.
Så himla vackert. Mizzie ska åka dit om ca två veckor. Hon kommer vara där under vattenfestivalen, hon kommer bli brun, köpa massa billiga kläder och se sjukt fina saker. Jag är superduper avundsjuk! Känns som alla ska eller har varit där utom jag. Flera i min klass åker dit nästan årligen och en i min franskagrupp var nyligen där. Och Tyra (tyras.se) är där just nu.
Ska se om Emmy & Mizzie har lust att gå med i en pakt med mig och åka dit någon gång :P

Jag lägtar superduper mycket till sommaren! Det ska bli den bästa sommaren i mitt liv (än så länge)
Emmy och jag har redan börjat planera om vad vi ska göra.
Bl.a. åka till Gröna Lund och åka den nya berg-och-dalbanan Insane, shoppa i Linköping, tälta ute på en ö, ligga på stranden nästan varje dag och mycket mer!

Men nu ska jag sova. Så imorgon inte blir som idag. Somnade för övrigt nästan direkt när jag skrivit klart det förra inlägget - vaknade vid nio.

Bon nuit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0