Rubrik

Hej, hej
Dagen började inte så bra. Mitt hår gick inte att göra i ordning på något bra sätt så jag var sur imorse. Hade massa mardrömmar i natt också.
Blev lite gladare under dagen, tack vare mina älskade vänner!
Efter skolan var det att åka ner till stan på synundersökning. Min syn hade försämrats från - 2,75 & 3,0 till - 3,25 på båda ögonen.
Efter det så var jag hemma en stund innan jag gick med Lollo, Emmy, Mizzie, Boy, Leo och Chris till simhallen för att plugga. Boy och Leo badade. Stackars Chris (Mizzies lillebror) fick inte komma in i simhallen, vet inte varför.
Men det gick ganska bra. Jag har svenskaprov på torsdag. Ordklasser. Vem kunde tro att svenska var så komplicerat?
Imorgon har vi nationella i engelska också. Uppsatsen. Hoppas att det går bra! Fick inte ett enda fel på testen jag gjorde. My gosh! Hoppas att det går bra.
Ska sova nu.
Kiss&Hugz
- Flikkan med fräknar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0