PeopleModel

Jag har varit såååå trött den här veckan!
Den där positiv blah blah har inte funkat så bra. Och idag har det varit värsta snöstormen, skitjobbigt. Kom nyss på att jag skulle ha gått till bilden idag efter skolan. Skulle fixa lite från igår x]
Jag glömde bort det. Not good, not good. Hoppas lärarn inte blir sur på mig :S

Igår var det iaf tjejkväll nere på stan. Jag, Emmy, Lollo, Lisa och Arpi blev stylade på people gratis.
Och gissa vad?!
Hon som stylade mig sa att jag kunde bli modell och frågade om jag ville modella för dem, på en visning som ska vara senare efter sommaren någon gång. Fatta vad glad jag blev! Jag sa naturligtvis ja. Men shit vad nervöst det kommer att bli. Men kul, framför allt kul.


 

Idag är det fredag. Tänkte titta på en film nu.
Ha det bäst! :)

- Flikkan med fräknar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0