Molnig dag

Hej, hej.
Jag orkar inte skriva om skolan. För själv tycker jag inte att det är så roligt att läsa. Har bara ingen idé ofta om vad jag ska skriva. Men jag kan ju säga att min dag har varit ganska bra. Lite sådär, ni fattar. Det var bra i skolan, mindre bra nu på kvällen/eftermiddagen.
Mitt nationella gick ganska bra. Jag tror inte att jag har så mycket stavfel. Jag kan inte avslöja än vad det var för ämnen att välja emellan, eftersom det fortfarande finns de som inte gjort det. Och jag tror att det är samma för ungefär hela landet?
Jag skrev i alla fall om min framtid kan jag ju säga. Vad jag gjort för val. Att jag har valt att bli frisör, stylist och make-up artist i framtiden. Och mycket mer.
Nåja, nu måste jag plugga! Jag har svenskaprov imorgon - Svenska ordklasser. Sob sob.

- Flikkan med fräknar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0