Ishockey!

Hej folk! ^^
Idag var det ishockey mellan min skola och en annan. Jag, Emmy, Mizzie, Lisa och Louise satt å skrek och hejade som f'an. Det var riktigt kul. Men alla andra tyckte säkert att vi var helt dumma i huvudet. Emelie var ju en av dem, hahah.
Men det blev lite pinsamt när tjejerna tog upp massa pompoms och skulle vifta med dem också. Fick nästan en blåtira på köpet. Emmy var klart värst av alla.
Men min tjejerna på min skola vann överlägset med 5-0 [Woohoo!]
Men Killarna förlorade tyvärr med massor. Kommer inte ihåg poängen riktigt. Men min skola vann hela skiten iaf.
Jag och Mizzie stack innan allt var slut. Vi fattade fel. Men det blev inställt på slutet ändå eftersom det bröt upp i massa bråk mellan skolorna. Var synd. Hade gärna stannat kvar och kollat på fighten ;O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0