God.. Öh.. Dag?

Hej ^^

Berättar lite av vad som hände igår då.

Det var som sagt fest igår. Jag hade riktigt kul. Det var i en lokal på den gatan där Mizzie bor så det var hon som hyrde den. Läste nyss att vi fått massa klagomål så de kommer aldrig att få låna den igen, hahahha. Men jag menar.. Det var på en lördag! Och vi stack klockan tolv. Anyway..

Drack (första gången) lite.. Jag blev inte full! Dansade och hade kul med mina polare ^^

Jämfört med dem så var jag helt lugn. Dansade t.o.m. med en tjej som jag typ bråkat med förra året. Vi har inte snackat sen i Augusti tror jag. 

Mycket hände. Jag orkar inte berätta allt. Har inga bilder tyvärr. Är inte säker på att jag skulle lagt upp dem ändå xD


Måste dra nu. Ska duscha. C yo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0