;*

Hej alla pojkar och flickor!
Dagen har varit toppen :)
Solen har legat på, alla har varit skitglada, jag haft dökul med Mizzie och Emmy och jag har hållt mig positiv.
Det ända minuset är väl att det är lite kallt och blåsigt. Min lugg förstördes i blåsten :(
Det var teater från 15-17 också. Jag är den där som fixar scenen, bilder & sånt ^^
Jag ska är typ backstagepro, hahah. Ska fixa sminket sen när teatern är på gång.
Jag kan avslöja att teatern handlar om anorexia, en allvarlig sjukdom, och skönhetsideal. Ett viktigt ämne i dagens samhälle! ^^

Åkte till ÖB och Willys lite senare med mina babes, Mizzie och Emmy.
Och vi har bara kul, kul, kul!
Köpte hårborttagningskräm, markeringspennor (behövs verkligen), powerking (=Love!) och Marabou digestive (Mums!).
Dagen har varit en tia utav tio =]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0