En bra dag

Hej allt folk där ute!
Idag har varit toppenbra. Jag hade ett franskaprov i fredags och lyckades tvinga min lärare säga vad jag fick för betyg - MVG -
Inte dåligt, huh? :)
Handlade förövrigt om att beskriva en person och om lite verb.

Som sagt, idag har varit skitbra. Gick ner en stund på stan med Emmy. Vi drog igenom alla affärer på en dryg halvtimma. Bara önskar hit Cubus, Bik bok och Gina tricot. Efter den lilla rundan satte vi oss på Donken. Jag vet inte hur länge vi satt där. Efter ett tag kom W också. Mycket kärlek till er tjejer, ni är det bästa!


När jag kom hem fick jag se att min efterlängtade bok har kommit - Så länge vi båda andas av Stephanie Meyer. Bok nr 4. Äntligen! Men jag trodde inte att jag skulle få den förrän på fredag.

Ska plugga lite nu. Har en ekologigrej som ska vara klar på fredag. Har sackat efter lite på tekniken också, så jag ska försöka göra den klar.

Ha det bäst nu!
- Flikkan med fräknar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0