Converse <3

Wohoo!
Ingen franska idag ^^ Men vi fick uppgifter att göra hemma. Åkte ner jättesnabbt till stan och beställde tid hos optikern. Måste ha nya linser och jag känner att min syn försämrats lite. Vill ha glasögon också egentligen. Men mina parents har no money till det. Sob sob.
Köpte ett par vita ''converse'' (falska..) på netto förut. Självklart köper man hellre dem.. Jag menar jämför 60 kronor och 600.. Skit samma om de är falska, I like em'!
Måste plugga lite nu. Vill se filmen 'Memoirs of a  geisha'. Läste den engelska boken igår. Så himla bra!
Ska dra nu då ;P
Buh byes!


 Köpte ett par liknande. Minus Märket (stjärnan) och det röda. Annars pretty much the same. Önskar mig även ett par röda till min b-day. Men de ska vara äkta! ^^

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0