7k :(

Hej hej!

Har varit sjuk i sen i onsdags nu. Gick ju hem i tisdags p.g.a. en pytteliten huvudvärk ^^
Men på onsdagsmorgonen vaknade jag och allt var som vanligt först.
Sedan när jag tvättat håret och gick in i badrummet för att fixa smink och sånt så fick jag skitont i magen helt plötsligt
Så jag bestämde mig för att vara hemma. Senare på kvällen hade jag 40 graders feber.
Men idag är jag rätt så frisk! Idag ska jag plugga ekologi. Den skulle ha varit inlämnad i fredags, men jag tänker vänta med att lämna in den tills på tisdag så den blir bra gjord.

Senare idag - klockan 18:30 - ska jag till Emelie. Hon har fyllt år så jag och några fler ska fira henne idag. Vi ska tydligen kolla på en skräckfilm. Hatar skräckfilmer.

Ska fixa med ekologin nu. C yo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0