Woosh!

Hej!
Såg ní fotbollen igår eller?! Jag kollade på till det stod 3-3. Första halvlek så satt jag och pappa å surade typ. Men sedan blev vi som helt galna. Vi trodde ju aldrig att de skulle kunna hämta sig från 3-0. Jag vet ju att Sverige förlorade till sist, men de gjorde en grymt bra insatts.

Jag var som sagt ute igår. Men det blev inte att grilla eftersom vi inte hade några tändstickor/tändare. Blev rätt så trist sen för alla hade en så jävla negativ inställning. Och så blev jag skitlack på en viss person i slutet innan vi gick hem. Jävligt dålig stil alltså.
Men det blev att sova över hos Mizzie i alla fall. Och det blev för varmt i hennes loftsäng. Var täppt i näsan så jag kunde knappt andas i den värmen. Jag hade konstiga drömmar.
Frukosten var underbar dock ^^ Thainudlar! Mina läppar svullnade upp igen. Men det gör inget, för det är ju så jävla gott.

Nu har jag duschat och ska snart iväg till lilla Gunnebo. Blir en släktfest.

Ha en underbart bra dag nu
För det ska jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0