Westbay in my <3

Hej.
Det blev att jobba idag. Blev klar tidigare idag också. Svettades som fan kan jag ju tillägga.
Senare, vid klockan sju, blev det speedway. Västervik - Vetlanda. Resultatet blev 48-48.
Gollob körde ovanligt dåligt idag. Trodde jag inte.
Har börjat samla på tior också. De ska gå till min stora dröm - Att resa i världen. Kommer bli svårt, får hålla tummarna.
Men nu ska jag sova. Blir att jobba imorgon med ju. Jag tror att förkylningen börjar försvinna som tur är.
Ska prova på en ny sak i bloggen imorgon (kanske, lovar inget). Får se om det funkar ^^

God natt!
-Flikkan med fräknar ;>

Kommentarer
Postat av: Alina

Nice blogg! =)

2009-07-01 @ 17:45:52
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0