Västervik = vinnare!

Hej!
Nu har jag varit på speedway då. Västervik vann ofc ;)
Jag, Lisa, Mizzie och Emmy stod såklart och hejade på våra älsklingar.
Fanns dock en riktig heting på motståndarlaget.
Jag tog med mig kameran men glömde ta bilder, tyvärr. Annars skulle jag nog delat med mig ^^

Nu när sommarlovet har börjat och jag kan gå och lägga mig och vakna när jag vill så har mina kostrutiner typ rubbats.
Jag käkar nästan ingenting till frukost, jag går och käkar massa chips hela tiden och när jag ser mat blir jag typ helt spyfärdig. I know, I know. Det är andra dagen på sommarlovet, men jag kan redan märka det. Det här brukar hända ibland. Inte bra.. Önskar att jag kunde sluta käka chips å godis helt och hållet typ. Inte behöva känna det där suget efter socker.  Men men. Jag är redan trött så jag tänkte gå och lägga mig nu. Vi får se om det hjälper.

Pshyeah!

- Flikkan med fräknar ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0