Uppis

Hej. Jag har inte känt för att blogga på ett tag.
Men idag tänkte jag skriva lite kort. Idag vaknade jag vid 03:00.
Kunde inte sova? Jo då, jag var skittrött. Men vi hade Gökotta, så klassen skulle samlas halv fem vid Gränsö.
Det tar ungefär en halvtimma för mig att cykla dit. Vi skulle titta på fåglar, men de ända vi såg var svalor och fiskmåsar ^^
På vägen hem började jag och några polare snacka om katter. Men en av oss hade tydligen fåglar i tankarna fortfarande, då jag citerar '' På tal om katter, där är en mås!"

Jag har skrivit jättemånga gånger att jag ska göra klart tekniken, men det har bara inte hänt. Det är så grymt tråkigt. Men nu sitter jag här och håller faktiskt på att bli klar. Ska bara göra klart en ritning och skriva klart lite.
Sista inlämningsdagen var igår. Men vafan, bättre sent än aldrig ( eller inte ).

En låt jag tipsar om idag, som jag fått i huvudet är:
Britney Spears - Out from under

PoK!
- Flikkan med fräknar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0