Uppdatering! ^^

Hej.
Sorry för dålig uppdatering. Men i måndags så var vi på lysart och jag brände mig rejält. Var dum och tänkte att neeej då.. Jag behöver ingen solkräm. Om jag bränner mig kanske jag blir brunare. BIG MISTAKE! Men det dummaste är att jag låg i solen i flera timmar med ett par shorts å bikniöverdelen.. Men jag har bränt mig som värst när jag har på mig mina byxor som går till mina knän och mitt linne - de som jag tog på mig ca 30 minuter innan jag kom hem. Jag vet ju att man blir brun lättare om man rör sig, men det är ju fan löjligt. Ser skitfult ut :(
Aja.. Får väl skylla mig själv.
Igår var jag i LInköping med min mamma och min syster. Gick på stan och köpte lite saker. Var typ 25 grader varmt, kanske mer. Men jag var tvungen att ha på mig en långärmad kofta och ett par långa mörka jeans. Inte kul.
Men jag hittade lite saker :)
Och idag har jag börjat mitt sommarjobb. Det kommer vara ganska soft, förutom att jag måste gå upp klockan sex på morgonen.


Så här ser mina ben ut just nu. De var rödare igår. Såren fick jag från när vi spelade fotboll sist.

Och här är det jag köpte i Linköping ^^
Förutom shortsen som jag köpte på H&M här i Västervik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0