Toppendag :)

Har nyss kommit hem från Mizzie ^^
Det började med att Emmy och jag gick till willys. Vi köpte powerking för första gången på över en månad.
Vi stack sedan till vår älskade ''Slipbron''. Mizzie smsade och så stack vi till willys igen och mötte upp henne där.
Blev lite snack om deras midsommarfest som de hade igår. Jag var inte där.. För jaa.. Morfar och lite annat.
Sedan blidde det att gå hem till Mizzie, titta på Hannah Montana the movie (Hahha xD) och så rotade jag självklart bland hennes smink och hårprodukter (som vanligt).
På vägen hem så låg det lite sniglar överallt på vägen. Emmy hoppade till när hon såg två svarta som såg ut att vara en (hon är dörädd för ormar). Och sen hoppade hon till igen när hon såg en brun. Jag antog ju att det var för att hon trodde det var en orm igen, men nej då. "Å herregud, jag trodde det var en bajskorv".





































Älskade vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0