Stockholm, här kommer jag!!!!!

Hej hej :)
Jag känner att jag är lite seg på att blogga.
Jag gör det mest på kvällarna.
I morgon ska jag alltså till Stockholm med min klass och klass 9e!
Längtar så in i bomben! Massor av shopping, tack!
Om jag inte hittar så mycket bra där så funderar jag på att åka till Linköping på torsdag. Vi är nämligen lediga från skolan då.
Lite trist tycker jag ändå. För sedan är skolavslutningen på fredag. De kunde lika gärna låtit oss sluta på torsdag.
Men men. Sånt är livet, right?

Så imorrn ska jag satsa på några saker:
1. En klänning (Undrar hur det kommer gå.. Brukar ALDRIG ha på min klänningar).
2. En överdragströja.
3. Ett par jeans.
4. Ett par svarta shorts.
5. Ett leopardmönstrat linne eller ett påfågelmönstrat linne!

Det är de jag har tänkt leta efter mest. Men sen vet man ju aldrig hur det blir. Tar med mig kameran och lägger in lite bilder imorgon kväll då.

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0