Slut på 10 års grundskola!

Hej hej
Känner mig lite borta just nu
Skolan har ju slutat :)
Mina betyg blev ganska bra. 280 poäng, så jag klagar inte! Jag tror att jag kommer in nu.
Och gissa vad? JAG FICK MVG I TEKNIK! Helt sjukt. Verkligen en överraskning.
Jag hade alltså ingen klänning på mig i fredags, men det fixade sig ändå. På kvällen blev det att festa lite.
Jag råkade avslöja lite för mycket hemligheter tror jag. Men det är ju skit samma.
Igår var jag hemma hela dagen typ. Slappade lite och på kvällen tog mamma och jag en promenad. Det var rätt så skönt.
Och idag har jag varit lite med Emmy. Senare blir det Lisa också tror jag.
Nu måste jag äta äcklig mat och fortsätta va med Emmy.

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0