Käraste morfar <3 :(

Hej ni där.
Jag var hos morfar på sjukhuset idag.
Jag har aldrig sett honom så här. Han som alltid har varit stor, stark och läskig låg där och var bara så liten, smal och orkeslös. Jag kände att tårarna var nära där flera gånger. Särskilt när min syrra gick in, som han tycker om så väldigt mycket, och han nästan började gråta.
"Det här kanske är sista gången vi ses", sa han och man såg hur ledsen han var.
Och när vi kom hem nu och Becca (syrran) frågade hur jag mådde så bara brast det. Så vi båda stod där och stortjöt.
Visst, morfar vill inte vara kvar här längre.. Men det skulle ju inte hända på det här sättet!
Nu gråter jag igen. Jag orkar inte skriva mer. Vi hörs.

- Flikkan med fräknar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0