Frukost/Rast

Hej!
Har rast just nu. Från 8:30-9:30. Egentligen är det bara till nio, men jag behöver inte vara där under telefontiden!
Det har gått bra med att städa :)
Men jag håller på att bli förkyld, så min kropp är helt slapp, jag nyser och så svettas jag massor :S
Försöker bara lista ut hur jag ska dra ut på tiden. Det tog ca 25 minuter att städa i en trappa.. Har städat tre.
Har sex stycken kvar... Har 4 timmar kvar oxå.. Så det blir.. 40 minuter i varje trappa.. Hmm.. Det tar ju inte så lång tid. Om jag tar en rast på 20 minuter för att dricka vatten eller något.. Då blir det 35 minuter.. Fortfarande för mycket.. Men om jag tar en halvtimma på mig. Å sen så tar jag 20 minuter till för att.. Just det, måste ju lämna grejerna å göra lite sånt. Okej..
Hahah, vilken uträkning ^^
Okej. 30 min i varje trappa, rast på ca 20 minuter och lämna tbx saker å om det fortfarande är tid över kan jag kolla igenom alla trappor igen. 
Det blir min arbetsdag x]

Igår hade jag ganska många besökare.. Kanske för att min rubrik hade ordet cupcake i sig? xD

Ha det bäst! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0