Det är svårt att komma på en bra rubrik.

Ciao!
Dagen började med att jag bakade scones till frukost - Klockan två.
Senare, ungefär vid fem, så bestämde Emmy och jag att vi ville till lysart med våra älskade polare. Så vi drog dit Mizzie, Klingan, Arpi, Lisa, Boy och Gai.
Väl där så skulle vi fika, men ingen hade något med sig (IQ-befriade?).
Det blev istället fotboll till en början. Och sedan blev det att bada med kläderna på.
Det var skönt och varmt till en början.. Men sedan mot kvällen blev det inte lika roligt längre. Alla (nästan alla) satt och frös, för ingen hade ombyte med sig.
Så det blev att ta ett bad direkt när man kom hem.
Och nu sitter jag här. Har precis kollat på den där Shopaholic filmen. Helt okej. Inte riktigt min smak. Men jag gillade killen ;)

- Flikkan med fräknar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0