<'3

Hej.
Bloggen har inte riktigt funkat. Jag vet inte varför. Försökte skriva igår och tänkte berätta om en rätt så dålig nyhet.
Fick igår reda på att min morfar har fått lungcancer och att han inte kommer att överleva det. Så jag har känt mig lite nere. Igår satt jag och min kusin och snackade via msn. Och jag kan ju lova att vi båda grät vattenfall. Läkarna kunde inte säga hur länge han kommer stanna hos oss, men vi tror att han har ungefär ett halvår kvar. Så jaa.. Imorgon kommer min syster hem så vi ska åka till sjukhuset och hälsa på honom.

Och idag har även Emmy fyllt 16 år, grattis till dig sötnos! <3

Vill även tipsa om den här låten:
http://www.youtube.com/watch?v=vQa89_ys-Lc&feature=related
Den är grymt bra.

- Flikkan med fräknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0