Virvelvindar, Mwihih :3

Ciao!
Alltså.. När jag är med Emmy så händer det alltid så skumma saker.
Vi gick till willys å jag pantade burkar. 60 kronor rikare *stolt!*
Vi satt på en bänk inne på willys ett tag (som vanligt). Och Emmy har tydligen sett en kille som är min framtida ''drömprins'' och jag måste se honom. Sen kommer han där närmare och närmare.. Jag vill lixom se hans ansikte. Och så kommer han polare och springer rakt in i dörrarna.
Fy fan vad vi skrattade, Emmy och jag. De också såklart. Fick aldirg chansen att se killens ansikte eftersom jag skrattade så mycket.

Och sen hände det ju såklart mer. Men it's for us to know, and for you guys to find out ;>

En vanlig dag med E, mig och oftast Mizzie ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0