Mwihih ^_^

Ohio!

Har rast just nu. Sista rasten på sommarjobbet ;P
Har tvättat håret och läst igenom alla de bloggar jag kollar dagligen.
Ska snart tillbaka till den läskiga tvättstugan. Idag fantiserar jag om ett nytt monster där nere.
Första veckan var det spindlar, andra velociraptorer (dinosaurier), förra veckan den där äckliga gumman i drömmen och nu om aliens.
Shit alltsoe. Jag har en del intressen (hahah). Bl.a. om rymden, världen, dinosaurier, magi, andar och gamla byggnader (ex. pyramider).
Och igår så länkade en av mina kompisar till en film på youtube om en speciell alien-art (reptiler). Och shit, den skrämde mig alltså. Det här låter så sjukt, jag tror er.
Om ni är lika knäppa som mig och min polare så kolla den här sidan, massor av intressant:
http://www.realufos.net/

Och för er som är lite som mig, med dålig humor, kolla den här:

http://www.youtube.com/watch?v=iWwunyGa8PA&feature=related


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0