Mobilproblem

Halloj!

Jag vet inte om jag skrivit det innan, men i alla fall så är min mobil sönder. *Skakar på huvudet*
Så idag åkta jag till Elgiganten med mamma &  pappa. Vi kollade på en ny mobil åt mig eftersom det kostar mellan 700 -1500 kr.... Och min mobil kostade typ 1700 eller 2000 när pappa köpte den, kmr inte riktigt håg. Så det är ju lika bra att köpa en ny tycker jag.

Jag blev helt förälskad i en, men den var lite bred och kostade tyvärr för mycket :(
Min plånbok svimmade. Sony Ericsson W995.

En mobil som jag har tänkt på innan är Sony ericsson W980i
Älskar knapparna och formen. Tyvärr är den väl lite omodern om jag ska säga så.

Om ni vet en bra och billig mobil så är det bara att kommentera. Me need halp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0