Mmm.. moln...


 

Jag & mamma var nyss och handlade.
Och av någon anledning så tittar jag alltid upp mot himlen när jag är på väg mot eller från parkeringen.
Så när jag tittade upp mot vår blåa himmel med några få vita, fluffiga moln så kom jag på en sak.
Jag skulle vilja äta ett moln.


Öh, whut? Läste du fel?
Nej, jag vill äta ett moln. Det ser så gott ut. Tänk er att äta ett kallt, fluffigt moln.
Jag menar.. Om du fick chansen till att göra det, skulle inte du gjort det då?
Nu kanske du börjar tänka på att det är förorenat eller att det skulle smaka äckligt.
Men hallå? Hur ofta får man chansen att käka ett moln egentligen?
Själv skulle jag aldrig tvekat!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej!



Jag hoppas att du inte missat att jag har börjat om att blogga igen? Du kanske minns min gamla blogg, www.chicflia.blogg.se, du har iallafall varit in där och kommenterat nån gång.



Gick väldigt bra för den bloggen där ett tag, men nu har jag börjat om igen, fast på en ny adress!



www.vivalasofia.blogg.se är den nya adressen, besök gärna! :)



www.vivalasofia.blogg.se - www.vivalasofia.blogg.se



(Ursäktar om du stör dig på såna här mejl!!)

2009-07-29 @ 17:16:06
URL: http://vivalasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0