Idag : )

So..
How are you guys feeling today? I'm having a great time :)

Nere på stan så köpte Emmy sushi. Den smakade skit kan jag ju säga. Vi har aldrig käka sushi förut. Och jag lyckades få bilder på Emmy när hon smakade wasabin! :) Men de gav henne ingen soja.
Själv köpte jag ''Naan bröd'' eller hur det nu stavas. Det är ett indikst supergott bröd. Men jag kan säga att det var personer som absolut inte kunde göra sådant bröd som gjorde det.
Hon som stod i kassan såg inte särskilt fräsch ut heller. Och med det menar jag att hon såg väldigt trött och sliten ut.

Men dagen blev lyckad i alla fall. VI hade massor med kul. Särskilt efter att vi köpt glass på McDonalds då E berättade en sak.
De ska tydligen ha döpt om glassen 88:an till 91:an. Why?
Jo för att H är nr 8 i alfabetet och då blir 88=HH som tydligen betyder Heil Hitler. Och att glassen var svart (eller hur den nu ser ut. Har aldrig käkat den, tror jag) gjorde det inte bättre. Så en person skrev in och klagade om att glassen var rasistisk.
Herregud vad jag skrattade.


Emmy typ dör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0