Harry Potter!

Ciao!
Var nyss och såg Harry Potter och Halvblods Prinsen på bio.
Jag fattar inte hur alla kan klanka ner den och säga att den var dålig.
Det var nog årets bästa film.
Jag gick dit med Emmy. Filmen var bra, lite romantisk sådär, sorglig, läskig och framför allt rolig. Som jag garvade alltså. Har nog inte garvat så mycket åt en film på länge. Ett - till att E & jag var så kissnödiga. Vi höll på att pissa på oss varje gång vi skrattade.
Jag har ont i magen.

Filmen får fan 5 feta plus av mig!
+++++


Luna är ju så jävla bra ^^

Bäst i filmen är ju när Harry tar *******, drar mot ****** och möter **********.. I alla fall när ********** ropar på Harry och hans svar där.. Usch vad jag skrattade. Blir lungt att köpa filmen i framtiden x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0