Grattis, pinsamt och drömtydning.

Hello guys!
Okay, so first of all.... Congratulations käraste Eza! Hon fyller ju hela 16 år idag ^^

Var ute med Lisa och Emmy för ett tag sedan.. Vet inte riktigt hur jag ska berätta om det..
Kan ju säga att jag gjorde bort mig lite smått. Vi satt och pratade om hur vi trodde sex var när vi var små.
Så jag berättade att jag trodde att orden 'knulla' och 'hångla' betydde samma sak när jag var liten.
Då gick en kille precis förbi och jag tror inte att han fattade att jag menade när jag var yngre.
De andra försökte varna mig men jag fattade inget först. Så när jag vänder mig om och tittar på honom så kläcker jag ur mig ett fånigt hej, vinkar lite snabbt, vänder mig tillbaka till polarna och fortsätter prata om det. Han kollade såklart jättekonstigt på mig och tjejerna fick ett skrattanfall.

Så, nummer tre. Kom precis på att jag drömde att jag höll på att tappa alla mina tänder och att jag drog ut en av dem. Det ska tydligen vara ganska så vanligt att drömma att man tappar tänder så jag tänkte berätta vad det innebär (typ).
Enligt det jag har läst så betyder det att man är orolig för att liksom förlora något. T.ex. att man tappar lusten till att rita om man är konstnär, förlorar sin styrka, tappa gnistan i ett förhållande osv.
Jag tror att min dröm hör lite ihop med morfar. Jag är rädd att jag ska förlora någon liksom.
Om du sväljer dina tänder i dina drömmar så tyder det på död och olycka.

Men jag är inte riktigt någon drömtydare, jag har bara läst på lite ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0