Dinosaurier

Om ni tycker att jag är konstig så gör det inget, för det tycker jag också.
Igår läste jag på aftonbladet att man har hittat tre nya dinosaurieraser.
Jag har alltid varit intresserad av dinosaurier, ända sen jag var en liten plutt.
Jag drömmer ofta om dem, kollar på filmer och läser om dem.
Tycker det är grymt häftigt att så stora monster har vandrat på vår jord.
Och att vi, som är så små, bor här nu och tagit har över hela stället.
Skulle vilja vara med på en utgrävning.
Kanske jag valt fel yrke för framtiden? ;P


T-Rex, den mest kända rasen skulle jag gissa på.


Spinosaurus, en av mina fvaoriter ^^

Bilder från filmerna Jurassic Park 1 & 3.
Tror det blir att glo på dem ikväll x]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0