Bla bla bla

Usch, usch, usch! Jag hatar det här, är så förbannat trött.
Går upp klockan sex på morgonen, kommer hem och sover på rasten, fortsätter jobba, kommer hem och är så jääääävla trött... Försöker få någon att hitta på något med mig å sen så kan jag inte somna när jag går och lägger mig vid tio. Somnar runt tolv/ett. Hade en  mardröm inatt oxå :S
Jag jobbar ju typ i en tvättstuga/källare.. Hämtar saker där ifrån. Inatt drömde jag om en gammal tant som hade nedslipade, vassa tänder och usch vad läskig hon var, och så gick hon där nere. + att jag visste att jag drömde. Och jag försökte skrämma iväg henne, så hon stack ut genom en dörr.. Och om man tvekar så ska man inte öppna dörrar i sina drömmar... Och jag tvekade och tänkte på det, men öppnade den ändå.
A fy.. Känns som jag bara babblar just nu. Men det är väl för att jag är trött.
Ska bli lite roligare, prommise x]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0