Åh och usch

Nu när jag jobbar och solen lyser på så blir jag ju massa svettig.
Det gör att jag måste duscha varje dag, men om jag duschar så ofta så får jag eksem.
Så nu i helgen har jag inte duschat något och nu är mitt håt jättefettigt.
Och imorrn så jobbar jag ju tidigt och hinner inte tvätta det på morgonen, och direkt efter jobbet ska jag till morfar.
Blir att gå runt i superfett hår i flera timmar :(
Känns inte nice.
Har under dagen/kvällen glott på massor av tutorials på youtube. Smink & hår. Så nu har jag fått massor av inspiration och tips.
Har tänkt göra några själv ett tag. Får se om jag lyckas göra någon. Nån som har lust att vara min försökskanin? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0