( -.- ) <(ZzzZzzZzz!)

Hej
Jag är så jävla trött just nu. Fattar inte ens att jag orkar skriva. Vill bara sova.
Tänkte bara säga att jag haft en kul kväll med Mizzie och Emmy.
Vi drog till willys å drack å käkade onyttigt. Sedan blev det att dra därifrån. På vägen försökte ett par killar mellan 12   0ch 14 år ragga på oss. Jag garvade som fan. Ganska gulligt, hahah. De ville ha våra nummer, så vi gav dem ett av våra kompisars nummer. För att driva lite med henne ;P
Sedan blev det en sväng till lysart för att kolla på alla snygga campingkillar. De typ sov :(
Nu har jag asont i fötterna och tänker sova. För mer information  gå till mizzie.blogg.se

God fucking natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0