Urk!

Okej..
Jag mår dåligt just nu. Jag köpte typ allt jag skrev.. Förutom fantan.
Blä. Tänker slänga allt igen. Min sista skräpmatsdag typ.
Imorgon tänker pappa väcka mig innan han åker till golfklubben, vilket är ugefär halv åtta på morgonen.
Då tänker han tvinga mig att gå ut och jogga. Vilket är rätt så bra.
Måste få igång min kondition nu.
Det och endast det är därför jag tänker sluta med skitmat och jogga/springa. Min kondition. Jag vill ha bra kondition. Klarade av att få det förra året och jag tänker få till det i år igen. Hoppas jag orkar gå upp imorgon bara.
Jag brukar alltid lura i mig massor av ursäkter för att kunna sova.
 
Aja, god natt ^^

-FMF

Ps. Chips+dipp+gurka+glass+powerking funkar inte ihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0